Eventyrlig Tirsdag

Eventyrlig Tirsdag i Menighedshuset

Du kan følge med i vores program på vores hjemmeside og facebook

Eventyrlig tirsdag er kirkens seniorcafe, der tilbyder kaffe, kage og masser af godt samvær to tirsdage i måneden, fra september til juni.

Til Eventyrlig tirsdag kan du møde en gruppe frivillige værter, der har lagt kræfter i at arrangere et flot program med en bred vifte af tilbud. Der er altid sang og musik på programmet, og ellers variere eftermiddagens temaer fra spændende fortællinger og foredrag fra nær og fjern, til banko, filmeftermiddage, højtlæsning for voksne, og frokost i præsteboligen. I samarbejde med menighedsplejen, tilbyder vi også ture til kulturelle steder i nærheden og meget, meget mere.

Nye frivillige:

Er du interesseret i at være en del af den frivillige gruppe og være med til at arrangere Eventyrlig tirsdag, eller dække bord til en hyggelig eftermiddag, så er du mere end velkommen.

Du kan kontakte kirkens kirke-kulturmedarbejder på mail: kirke-kultur@hoejdevangskirken.dk